Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /podroze/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /podroze/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /podroze/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708
Bhutan Na Dwóch Kołach - Royal Enfield 500cc - PuraVida
+48 601 632 580 biuro@puravida.com.pl

Login

Załóż Konto

Po utworzeniu konta będziesz mógł śledzić status płatności, śledzić potwierdzenie, a także oceniać trasę po zakończeniu wycieczki.
Nazwa użytkownika*
Password*
Confirm Password*
Imię*
Nazwisko*
Email*
Telefon *
Kraj*
* Tworząc konto akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
[nextend_social_login]

Already a member?

Login

Bhutan Na Dwóch Kołach – Royal Enfield 500cc

0
Cena
Od15,950zł
Cena
Od15,950zł
The tour is not available yet.

Kontynuuj zamówienie

Zapisz do listy życzeń

Adding item to wishlist requires an account

955

Dlaczego podróż z nami?

  • Zapewniamy największe wrażenia
  • Opieka podczas podróży 24/7
  • Wybieramy najlepsze miejsca oraz zabawy

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, chętnie Ci pomożemy.

+48 601 632 580

biuro@puravida.com.pl

Szczegóły

Mały, górzysty i kręty, nieodkryty i nieoklepany, dziewicza przyroda wschodnich Himalajów.

Trasa: ok. 1900 km

Motocykle: Royal Enfield 500cc  

Program

Dzień 1Siliguri

Wylot-przelot do Indii, transfer do hotelu, relaks i logistyka

Dzień 2Siliguri - Phuentsholing 150 km

Wyjazd z Siliguri, przez Most Koronacyjny i herbaciane plantacje Siligiur i Assam. Wieczorem dotrzemy do granicy. Dobranoc.

Dzień 3Phuentsholing - Paro 150 km

Zezwolenia na wjazd do Bhutanu, następnie w kierunku Paro, górskimi i wymagającymi drogami.

Dzień 4Paro 70 km

Trekking w kierunku Tiger’s Nest, świątyni, która wisi na granitowym klifie (900m) z widokiem na dolinę Paro. Klasztor Taktsang jest nieoficjalnym symbolem Bhutanu i został ustanowiony świętym miejscem do medytacji.

Dzień 5Paro - Thimpu 60 km

Podróż w kierunku Thimpu, stolicy Bhutanu- przejazd przez dolinę Haa do przełęczy Chele La, najwyżej położonej drogi w Bhutanie – Memorial Chorten poświęcony pamięci trzeciego króla.

Dzień 6Thimpu - Punakha 80 km

Dziś wschodnia części Bhutanu – Punakha przez przełęcz Dochula (3200 m n.p.m) – spektakularny widok na najwyższe góry Bhutanu – jeśli taka będzie wola pogody .

Dzień 7Punakha - Bumthang 221 km

Bumthang składa się z czterech mniejsze dolin, Tang, Ura, Choekhor i Chumey – duchowość i religijność to tematy na dziś. Bumthang jest domem wielkiego nauczyciela buddyjskiego Pema Linga.

Dzień 8Bumthang 70 km

Czas na odpoczynek – dolina Bumthang, dolina Jakar, malownicze jezioro Burning i fort (1667 r) – pomnik zwycięstwa tybetańskiego władcy Phunsho Namgyala .

Dzień 9Bumthang - Mongar 190

Jazda z Bumthang do Mongar jest jedną z najpiękniejszych w Himalajach. Prowadzi przez przełęcz Thrumshing (3780 m n.p.m.) oraz liczne wodospady, strome klify i stale zmieniająca się roślinność,. Mongar wyznacza początek wschodniego Bhutanu – drugie co do wielkości miasto na subtropikalnym wschodzie.

Dzień 10Mongar - Samdrup Zonkar 260 km

Powrót do Indii – najdłuższym odcinkiem podczas całej podróży. Dość przepiękne widoki!

Dzień 11/12 Samdrup Zonkar - Guwahati 110 km / powrót do kraju

Przejazd do Guwahati powrót wieczornym lotem z przesiadkami do Polski.

Photos